BLACK WEEK -30% NA WSZYSTKO 

NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA w 24H NATYCHMIASTOWA
WYSYŁKA w 24H

GWARANCJA BEZPIECZNEGO PAKOWANIA GWARANCJA
BEZPIECZNEGO
PAKOWANIA

DARMOWA DOSTAWA OD 180 zł DARMOWA DOSTAWA
OD 180 zł

RODZINNA MARKA ROKU 2024 RODZINNA MARKA
ROKU 2024

tel: 880 954 260 tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30

Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Jeżeli produkt nie spełni oczekiwań Klienta, istnieje możliwość zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Poniżej krótka instrukcja jak to zrobić.

  1. Wypełnij formularz zwrotu - zaloguj się na swoje konto Klienta w naszym sklepie internetowym, formularz znajduje się w zakładce „Zwroty”.
  2. Zapakuj towar – prosimy o takie zabezpieczenie przesyłki, aby nie uległa zniszczeniu w transporcie. Na paczce napisz numer zwrotu (otrzymasz go mailem po wypełnieniu formularza).
  3. Odeślij przesyłkę na nasz adres:
    Ergo International Sp. z o.o., Dział Zwrotów
    Staszica 25A, 05-500 Piaseczno
    Koszt odesłania produktu leży po stronie Kupującego. Nie przyjmujemy paczek odsyłanych do nas za pobraniem.

Należna kwota zostanie zwrócona Klientowi w ciągu 14 dni od wysłania do nas formularza zwrotu. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru.

 

Zachęcamy do skorzystania z szybkiego nadania klikając w poniższy link. Zwrot nadasz bez drukowania etykiety w paczkomacie lub jednym z tysięcy innych punktów.

 

 

 

REKLAMACJE

Przy odbiorze paczki prosimy o zwrócenie uwagi na stan opakowania. Jeżeli karton jest uszkodzony lub taśma firmowa została zerwana, prosimy o spisanie z kurierem protokołu szkody i przesłanie nam kopii na adres reklamacje@villaitalia.pl . Zalecamy także wykonanie dokumentacji zdjęciowej. Reklamacje dotyczące uszkodzenia produktu lub niezgodności towaru z zamówieniem prosimy zgłaszać w terminie nie dłuższym niż 2 dni od odbioru przesyłki.

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, Klient ma prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

Złożenie reklamacji jest bardzo proste i szybkie, poniżej nasza instrukcja.

  1. Zaloguj się na swoje konto Klienta (zakładka "Reklamacje") lub wyślij wiadomość na adres e-mail reklamacje@villaitalia.pl , lub zadzwoń pod nr 602 309 001.
  2. Opisz problem i załącz zdjęcie reklamowanego produktu.
  3. Oczekuj na kontakt ze strony Działu Reklamacji. Staramy się odpowiadać maksymalnie następnego dnia roboczego od otrzymania zgłoszenia.