tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Czarny serwis kawowy na 6 osób - GAJA Black
Serwis kawowy porcelanowy z kolekcji GAJA Black to połączenie ciekawego wzornictwa z funkcjonalnością. Naczynia z tej linii mają proste, cylindryczne formy i zdobi je geometryczny wzór. Wszystkie elementy kolekcji mają czarno-złote, matowe wykończenie. Wytwornego charakteru filiżankom dodają ręcznie malowane złotem uszka. Na szczególną uwagę w serwisie GAJA zasługuje dzbanek z bambusowym uchwytem i podgrzewaczem.
Naczynia GAJA dzięki specjalnej technologii zastosowanej podczas ich wykończenia, są odpowiednie do zmywarki, kuchenki mikrofalowej, a nawet piekarnika. Praktyczny dzbanek z podgrzewaczem pozwala cieszyć się długo gorącym naparem. Podgrzewacz posiada korkowe zabezpieczenie. Kolekcja GAJA obejmuje również naczynia w kolorze białym, które dostępne są na sztuki. Do serwisu kawowego Gaja Black szczególnie polecamy talerzyki deserowe 20 x 20 cm Gaja.
Serwis porcelanowy GAJA Black jest doskonały na wykwintne okazje i spotkania przy kawie. Jego oryginalny design i funkcjonalność zadowoli nawet najbardziej wymagających.
Skład serwisu do kawy lub herbaty dla 6 osób:
Dzbanek i podgrzewacz, ze względu na drewniane i korkowe detale, nie są odpowiednie do zmywarki. Dzbanka, ze względu na metalowe mocowania uchwytu, nie należy używać w kuchence mikrofalowej.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.