tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Czarny dzbanek z podgrzewaczem - GAJA Black
Oryginalny dzbanek porcelanowy z linii Gaja Black. Kolekcja ta obejmuje eleganckie, czarne naczynia do kawy, herbaty i deserów, dekorowane złotem. Proste cylindryczne kształty, geometryczny wzór, czarny kolor i matowe wykończenie decydują o nowoczesnym charakterze zastawy. Elementy czarnej zastawy Gaja Black można połączyć z białymi naczyniami Gaja i stworzyć własny, czarno-biały zestaw. Naczynia są odpowiednie do zmywarki i kuchenki mikrofalowej.
Na szczególną uwagę w kolekcji Gaja zasługuje dzbanek z podgrzewaczem na tealight. Dzbanek do herbaty o pojemności 0,5 litra jest lekki i poręczny - wykonany jest z porcelany i posiada bambusowy uchwyt. Podgrzewacz pozwala długo utrzymać wysoką temperaturę naparu. Na górze podgrzewacza znajduje się podstawka z korka, dzięki czemu można na nim bezgłośnie i bezpiecznie postawić dzbanek.
Dzbanek z podgrzewaczem i inne elementy kolekcji Gaja zdobi złoty wzór. Matowe złoto z czernią to efektowne połączenie. Dzbanek z podgrzewaczem na tealight Gaja Black będzie stylowym elementem aranżacji stołu - na przykład podczas romantycznej kolacji dla dwojga.
Dzbanek z podgrzewaczem z uwagi na elementy z korka, drewna i metalu (mocowanie uchwytu) polecamy myć ręcznie.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.