tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Lampion NOTTE - Rozeta
Pełen uroku lampion NOTTE, wykonany ze szkła, z oświetleniem LED. Po zapaleniu wprowadza niezwykły nastrój, a podświetlony wzór rozety jest bardzo dekoracyjny. Lampion szklany NOTTE jest uniwersalny - dzięki zasilaniu bateryjnemu może być umieszczany w dowolnym miejscu. W salonie, sypialni, na balkonie czy tarasie lampiony stworzą zachwycające, nietuzinkowe akcenty świetlne. Lampion NOTTE - Rozeta zewnątrz wykończony jest matowo, w środku posiada lustrzaną, złotawą powłokę odbijającą światło. Produkt jest estetycznie wykonany, co sprawia, że efektownie prezentuje się również na stole, na przykład podczas kolacji.
Lampion Notte z kolekcji Villa Italia doda przytulnej atmosfery i niepowtarzalnego klimatu w Twoim domu lub na zewnątrz. To także świetny pomysł na prezent!
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.