tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Komplet sztućców platerowanych - łyżka i widelec do sałaty ASEDA
Aseda to kolekcja sztućców serwingowych z uchwytami ze szkła kryształowego. Lśniące srebro w połączeniu z kryształowym trzonkiem pięknie załamującym światło sprawia, że sztućce Aseda niezwykle efektownie prezentują się na stole. Srebro pokryte jest ochronną powłoką lakierowaną, która zabezpiecza sztućce przed śniedzeniem.
Piękna oprawa dań uczyni Twoje przyjęcie wyjątkowym. Dzięki dużym i wygodnym sztućcom do sałaty Aseda, zaserwujesz swoim gościom potrawy w elegancki sposób, na przykład podczas wytwornej kolacji lub wystawnego przyjęcia.
Sztućce do sałaty Aseda i sztućce do ciasta z tej serii to doskonały pomysł na oryginalny prezent.
Do każdego opakowania dołączona jest instrukcja użytkowania.
Skład kompletu:
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.