tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Serwis do herbaty lub kawy na 12 osób - PLUS Platin
Elegancki serwis kawowy z kolekcji PLUS Platin. Kolekcja charakteryzuje się prostą formą i nowoczesnym charakterem. Wykonana jest z porcelany twardej w śnieżnobiałym odcieniu. Naczynia mają krągłe kształty i bardzo wygodne, szerokie uchwyty. Wszystkie elementy kolekcji PLUS Platin zostały ręcznie uformowane i ozdobione platyną na obrzeżach. Kolekcja dostępna jest również na sztuki, dzięki czemu jej poszczególne elementy można dowolnie łączyć i kompletować. Obejmuje ona bogaty wybór naczyń do kawy lub herbaty, śniadaniowych i obiadowych. Ciekawym elementem serwisu do kawy jest dzbanek ze stalowym uchwytem, do którego można dokupić specjalny podgrzewacz na tealight - dostępny w ofercie sklepu.
Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).
Skład serwisu do kawy / herbaty dla 12 osób:
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.