 tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
        tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
      
 
                                                                     
                    
                 
                    
                 
                    
                 
                    
                 
                    
                 Jest
        
    Jest
    
                                                 Darmowa wysyłka od 180 zł
 Darmowa wysyłka od 180 zł Masz 14 dni na ewentualny zwrot
 Masz 14 dni na ewentualny zwrot Zamów przez telefon 880 954 260.
 Zamów przez telefon 880 954 260.Podgrzewacz do dzbanka na tealight - PLUS Platin
Podgrzewacz do dzbanka do herbaty z kolekcji PLUS Platin - wykonanej z najwyższej jakości porcelany w pięknym, śnieżnym odcieniu bieli. Elementy kolekcji zostały ręcznie uformowane. Linia naczyń ma zdecydowanie nowatorski charakter. Wiele elementów ma podwójne zastosowanie. Naczynia posiadają cienkie, delikatne zdobienia w postaci ręcznie malowanych, platynowych linii. Pojemny czajnik wyposażony jest w modny stalowy uchwyt. Podgrzewacz jest bardzo przydatnym elementem zastawy - długo utrzymuje ciepło herbaty lub kawy podanej w czajniku. Podgrzewacz PLUS Platin pasuje również do innych dzbanków z kolekcji Villa Italia, jak: Infinity, czy Valentino.
Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).
Informacje o bezpieczeństwie produktu Informacje o producencie
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.
