tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Patera zielona szklana 28 cm CAPRICE
Seria CAPRICE to zestaw naczyń szklanych, które zachwycają prostotą formy i ciekawą kolorystyką. Ich intensywny, ciepły odcień zieleni przełamują subtelne refleksy złota. Kolory są doskonale dobrane, pięknie ze sobą harmonizują. Cała dekoracja nakładana jest ręcznie, co jest dodatkowym walorem serii. Zielone naczynia Caprice są odpowiednie nie tylko do deserów, ale także do zimnych przekąsek, sałatek, czy kanapek. Na paterze Caprice można więc podać nie tylko tort, ciasta, owoce, ale także drobne przekąski. Patera oprócz funkcji użytkowych będzie wspaniałą ozdobą stołu.
Naczynia z serii Caprice sa idealne zarówno na spotkanie w gronie najbliższych, jak również na wystawne przyjęcie. Paterę można skompletować z etażerką (paterą dwupoziomową), salaterką 16 cm, czy talerzykami 21 cm. Patera Caprice to także oryginalny pomysł na prezent.
Naczynia z serii Caprice należy myć ręcznie.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.