tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Patera czerwona szklana 32 cm MIMOZA
Patera do ciasta MIMOZA o niebanalnym wzornictwie, wykonana i zdobiona ręcznie. Uformowana jest ze szkła i dekorowana niezwykłym, wytłaczanym wzorem. Naczynie malowane jest w kolorach czerwieni i złota z metalizowanym wykończeniem. Cała dekoracja naniesiona jest od spodu talerza, dzięki czemu naczynie można łatwo myć. Dzięki stopce nie zajmuje wiele miejsca na stole. Nieregularna linia rantu charakterystyczna dla ręcznie wykonanych naczyń dodaje paterze uroku.
Seria MIMOZA od Villa Italia to malowane naczynia szklane, które zachwycają pięknym odcieniem czerwieni i niezwykłym wzorem, doskonałe do ciastek, ciast, tortów i owoców. Będą przyciągającym uwagę elementem dekoracyjnym stołu. Sprawdzą się podczas wielu domowych uroczystości. Patery i talerzyki deserowe MIMOZA to doskonały pomysł na prezent.
Paterę MIMOZA należy myć ręcznie
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.