tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Łyżka do sałaty platerowana - ASEDA
Aseda to kolekcja platerowanych sztućców serwingowych z uchwytami ze szkła kryształowego. Srebro pokryte jest ochronną powłoką lakierowaną, która zabezpiecza sztućce przed śniedzeniem.
Piękna oprawa dań uczyni Twoje przyjęcie wyjątkowym. Lśniące srebro w połączeniu z kryształowym trzonkiem pięknie załamującym światło sprawia, że sztućce Aseda niezwykle efektownie prezentują się na stole. Dzięki dużym i wygodnym sztućcom do sałaty Aseda, zaserwujesz swoim gościom potrawy w elegancki sposób, na przykład podczas wytwornej kolacji lub wystawnego przyjęcia.
Łyżki do sałaty Aseda i inne sztućce serwingowe z tej serii to doskonały pomysł na oryginalny prezent. Sprzedawane są pojedynczo, zapakowane w estetyczne, srebrne pudełka.
Do łyżki do sałaty możesz dokupić widelec do sałaty Aseda, a także sztućce do serwowania ciasta i tortu. Do każdego opakowania dołączona jest instrukcja użytkowania.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.