tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Kolekcja patelni grillowych LOVESTONE
Patelnia gillowa to idealne naczynie do przygotowywania zdrowych potraw bez użycia dużej ilości tłuszczu. Patelnia posiada specjalne rzeźbienia na dnie, dzięki którym smażone składniki nie mają bezpośredniego kontaktu z olejem. Doskonale sprawdzi się do grillowania mięsa, ryb i warzyw w domowych warunkach. Granitowa powłoka sprawia, że patelnia jest nie tylko odporna i komfortowa w użytkowaniu, ale również pięknie się prezentuje. Idealna dla wszystkich miłośników grillowania i zdrowej kuchni.
Uchwyt oszczędzający przestrzeń – składany uchwyt bakelitowy.
4-WARSTWOWA POWŁOKA
Wielowarstwowa powłoka granitowa zapewnia większą odporność i pozwala na gotowanie bez dodatku olejów i tłuszczów dla zdrowej i lekkiej kuchni.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.