tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Pojemniki LACE pozwolą praktycznie zagospodarować blat czy półkę w kuchni, a jednocześnie nadają wnętrzu nowego charakteru. Świetnie sprawdzi się jako schowek do wszelkiego rodzaju słodyczy - kruchych ciasteczek, biszkoptów, wafelków, czekoladek lub herbatników, czy innych łakoci. Zamykane od góry wieczko z wygodnym uchwytem ochroni zawartość przed wilgocią i wysychaniem.Stylowy design z nadrukiem będzie ponadto atrakcyjną dekoracją kuchni lub jadalni.
Pojemnik na ciastka to świetne rozwiązanie dla każdego łasucha. Dzięki odpowiedniemu przechowywaniu, słodycze długo pozostają świeże i nie tracą swojego smaku. Naczynie świetnie sprawdzi się zarówno do własnoręcznych wypieków, jak i tych kupionych w sklepie.
Wykorzystana w procesie produkcji stal jest wytrzymała i higieniczna, dzięki czemu artykuły z niej produkowane służą w kuchni przez lata.Artykuł można skompletować z innymi z tej serii.
Pojemnik jest cienki i lekki.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.