tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Pojemna cukiernica szklana 14 cm FABIO
Klasyczna cukiernica to naczynie niezastąpione w naszej kuchni i jadalni. Pozwala na eleganckie podanie cukru na stół. Sprawdzi się zarówno na co dzień, jak i podczas rodzinnych przyjęć. Pojemna cukiernica FABIO sprawdzi się również do przechowywania takich produktów, jak: orzeszki, cukierki, konfitury, czy miód.
Cukiernica FABIO w prostym, ponadczasowym stylu, wykonana jest z optycznego szkła, które charakteryzuje się eleganckim wyglądem i pięknym połyskiem. Jest duża i solidna, a jej pojemność to 400 ml. Ma przykrywkę z wygodnym uchwytem.
Szklane naczynia świetnie pasują do każdej zastawy stołowej oraz wystroju kuchni. Ponadto są łatwe w utrzymaniu czystości i higieniczne.
Szkło FABIO można bezpiecznie myć w zmywarce.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.