tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw kawowy dla 1 osoby porcelanowy UNICO 10
Komplet do herbaty wykonany z porcelany kostnej, w ciepłym mlecznym odcieniu bieli. Smukły kształt naczyń dodaje im lekkości, a misterna i delikatna dekoracja - subtelności. Ręczne wykończenie linią platyny na obrzeżach stanowi elegancki akcent.
Ten zestaw do herbaty z pewnością przypadnie do gustu zwolennikom wyrobów rzemieślniczych. Na uwagę zasługują ciekawe, geometryczne uchwyty. Zestaw jest szykowny i dekoracyjny. Będzie stylowym elementem wyposażenia w witrynie czy na półce kuchennej.
Skład zestawu:
- dzbanek do herbaty: pojemność 1,2litra; średnica 10cm, wysokość z pokrywką 18,5cm, waga 760g.
- cukiernica: średnica 6,5cm. wysokość z pokrywką 9cm, waga 222g.
- filiżanka: pojemność 200ml; średnica 9cm., wysokość 7cm, podstawa 5cm, waga 128g.
- spodek: średnica 15,5cm.
- mlecznik: średnica 8,5cm, wysokość: 7cm, pojemność 125ml, waga 145g.
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.