tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Komplet kubków do kawy 350 ml - Black Onyx
Czarne kubki do kawy Black Onyx o prostym, nowoczesnym wzornictwie. Wykonane ze szlachetnej ceramiki wysokiej jakości. Wykończone z zewnątrz - matowo, od środka powleczone gładkim, błyszczącym szkliwem. Kubki pochodzą z kolekcji naczyń Black Onyx - doskonałych do codziennych posiłków, jak również - przy doborze odpowiednich dodatków - na specjalne okazje. Czarne naczynia Black Onyx prezentują się interesująco we wnętrzach o różnej stylistyce i kolorystyce. Kubek Black Onyx jest idealny do kawy z mlekiem lub kakao i sprawi, że Twój ulubiony gorący napój będzie wyglądał naprawdę kusząco.
Kubki i pozostałe elementy kolekcji Black Onyx można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.