tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw kawowy na 6 osób porcelanowy - PROWANSJA
PROWANSJA to nowoczesna zastawa stołowa w kwiaty. Wykonana z porcelany typu "new bone china" i ozdobiona łąkowym wzorem. Wszystkie elementy kolekcji mają delikatnie nierówną powierzchnię, co nadaje im naturalny wygląd ręcznie formowanych naczyń. Kwadratowe talerzyki deserowe mają nieregularne krawędzie. Zestaw kawowy PROWANSJA polecamy do codziennego użytkowania i spotkań w gronie najbliższych przy kawie i herbacie. Pełen uroku wzór "łączki" będzie doskonałym elementem, by zrelaksować się przy filiżance ulubionego naparu. Naczynia z kolekcji PROWANSJA są odpowiednie do zmywarki i kuchenki mikrofalowej.
Skład zestawu do herbaty / kawy:
Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.