NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA w 24H NATYCHMIASTOWA
WYSYŁKA w 24H

GWARANCJA BEZPIECZNEGO PAKOWANIA GWARANCJA
BEZPIECZNEGO
PAKOWANIA

DARMOWA DOSTAWA OD 180 zł DARMOWA DOSTAWA
OD 180 zł

tel: 880 954 260 tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30

Serwis kawowy porcelanowy na 6 osób BORNEO yellow-blue-grey

  • PC301-K
  • Producent: Villa Italia
  • Dostępność: Jest Jest
  • Pozostało 5 kpl.
  • Czas realizacji: 24h
  • 516,00 zł 387,00 zł
  • kpl.
  • Ergo International Sp. z o.o. Opinie z ekomi-pl.com
  • Darmowa wysyłka od 180 zł
  • Masz 14 dni na ewentualny zwrot
  • Zamów przez telefon 880 954 260.
Szczegóły
  • materiał: porcelana
  • kolory: żółty, szary, niebieski
  • dla 6 osób
  • ilość elementów: 18
  • do zmywarki
  • do kuchenki mikrofalowej
Opis

Zestaw kawowy porcelanowy dla 6 osób - BORNEO yellow-blue-grey

Porcelanowy zestaw do kawy z linii Borneo. Filiżanki są w kolorach żółto-szarych i mają niebieskie od dołu spodki. Talerzyki o średnicy 20 cm barwione są na niebiesko, a pod spodem i na rantach na żółto.

Kolekcja porcelany Borneo z pewnością przypadnie do gustu miłośnikom wyrobów ceramicznych oraz kolorowej zastawy. Grubsza faktura decyduje o większym ciężarze naczyń, co odróżnia je od innych, subtelnych i delikatnych naczyń porcelanowych. Zastawę Borneo można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej. W skład kolekcji wchodzą: talerze, miseczki oraz naczynia do kawy i herbaty o trzech różnych pojemnościach. Dzięki tym zaletom kolekcja Borneo jest doskonała do codziennego użytkowania. Kolorowe naczynia o prostych kształtach doskonale wpiszą się w nowoczesny charakter wnętrz.

Jeśli poszukujesz nietuzinkowych rozwiązań w aranżacji stołu, które podkreślą Twój styl, zestaw kawowy Borneo może być dla Ciebie ciekawą propozycją. Może być sposobem na ożywienie wnętrza. Będzie efektownie prezentował się na zewnątrz podczas spotkań lub wypoczynku w pogodny dzień np. na tarasie, patio lub werandzie. Wszystkie elementy kolekcji są dwukolorowe i występują w różnych wersjach kolorystycznych. Są dostępne również na sztuki, dzięki czemu można je dowolne łączyć i kompletować według indywidualnych upodobań.


Skład zestawu kawowego na 6 osób Borneo:

  • 6 filiżanek 220 ml ze spodkami Borneo yellow-grey-blue
  • 6 talerzyków deserowych / śniadaniowych 20 cm Borneo blue-yellow

Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.

Bezpieczne pakowanie i transport!

Przy zamawianiu produktów villa Italia masz pewność, że dotrą do Ciebie w nienaruszonym stanie. Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy każdy produkt dostarczony nam z fabryki, by mieć pewność, że wysyłamy klientowi przedmioty bez najmniejszych wad.
Dobrze zabezpieczone opakowanie

Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.

Spokojny transport

Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.

Reklamacje

Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.