tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw talerzy szklanych dla 6 osób LOTUS
W żadnym naturalnym środowisku nie odczuwa się takiej siły zieleni, jak w tropikalnej dżungli. W ożywczym gąszczu jej liści można się zanurzyć również we własnym domu.
Zielone talerze szklane LOTUS olśniewają barwą, niespotykaną formą i precyzją zdobień. Cała dekoracja nakładana jest ręcznie, co jest dodatkowym walorem talerzy. Są doskonałe do ciasta, owoców, przekąsek, ale także jako dekoracja kuchni lub jadalni. Bez względu na to, czy patera - liść wystąpi w Twoim domu jako ozdobny talerz na półce, czy praktyczna patera na ciasto, jej czar nie umknie niczyjej uwadze. Modny motyw dekoracyjny podkreśli Twoje zamiłowanie do trendów, dominujących w sztuce dekorowania wnętrz oraz doda nieco świeżego wyglądu.
Zalecane mycie ręczne.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.