tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Wazon na kwiaty porcelanowy 28 cm LEYLA
Wazony dekoracyjne z porcelany od Villa Italia to artykuły o unikalnych formach i zdobieniach. Wazony te są wykonane ręcznie i szkliwione. Wazon Leyla wyróżnia się misternie formowaną dekoracją przypominającą bukiet kwiatów. Jako, że zieleń jest kolorem przeważającym w świecie flory, zielony wazon świetnie komponuje się z kwiatami w przeróżnych barwach. Wybierz wazon na kwiaty Leyla i ciesz się soczystą zielenią w domu i bukietem kwiatów nawet wtedy, gdy wazonu nie będą wypełniały żywe rośliny. Wazony Villa Italia to wspaniałe propozycje na nietuzinkowy prezent.
Wazon Leyla ma wysokość ok. 28 cm, szerokość w podstawie 8 cm, a w najszerszym miejscu z dekoracją ok. 19 cm.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.