tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerzyk deserowy o średnicy 21 cm EVITA
Oryginalny szklany talerzyk deserowy. Malowany ręcznie w kolorze niebieskim i zdobiony wzorem w subtelnym odcieniu złota. Kolory są doskonale dobrane i wspaniale ze sobą harmonizują. Naczynie formowane jest ręcznie, dzięki czemu ma nieregularne krawędzie, co jest jego dodatkowym walorem.
Dzięki talerzykom deserowym Evita stworzysz ciekawą i nietuzinkową aranżację stołu. Będą ozdobą stołu, zarówno podczas rodzinnych uroczystości jak i spotkań w gronie znajomych. Kolorowe talerzyki deserowe to prosty sposób na ożywienie stołu. Deser podany na tak wyjątkowym talerzyku będzie smakował równie wyjątkowo.
Talerzyki do ciasta Evita razem z talerzem do ciasta z tej samej serii będą stanowiły efektowny komplet. Zastawa szklana Evita to doskonały pomysł na prezent.
Naczynia szklane Evita należy myć ręcznie.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.