tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerzyk deserowy szklany 21 cm AMAZON Gold
Ręcznie wykonany talerzyk deserowy z wytłaczanym wzorem roślin tropikalnych. Perłowe wykończenie i wzór malowany stonowanym odcieniem złota tworzą niezwykły efekt dekoracyjny. Na uwagę zasługuje nieregularny brzeg talerza nadający mu niepowtarzalny wygląd. Dekoracja naniesiona jest od spodu, dzięki czemu gładką powierzchnię talerzyków łatwo jest utrzymać w czystości.
Talerzyki deserowe 21 cm Amazon Gold będą efektownymi elementami aranżacji stołu. Sprawdzą się do ciast, ciasteczek i owoców podczas domowych uroczystości i wyjątkowych spotkań przy stole. Z pewnością uatrakcyjnią delektowanie się pysznym deserem.
Szkło stołowe Amazon Gold ze względu na ręcznie wykonane zdobienia należy myć ręcznie.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.