tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerzyk deserowy różowy 20,5 cm MISKET
Szklany talerzyk deserowy zdobiony spiralnym wzorem, formowany i malowany ręcznie. Nieregularne brzegi talerzyka dodają mu oryginalnego wyglądu. Wzór tworzą różnej wielkości wgłębienia, które podkreśla ręcznie nakładana różowa dekoracja. Zdobienia te wykonane zostały na spodzie talerzy, dzięki czemu ich gładką powierzchnię łatwo utrzymywać w czystości.
Talerzyki deserowe MISKET będą ozdobą stołu i efektowną oprawą deserów, zarówno podczas rodzinnych uroczystości jak i spotkań w gronie znajomych. Doskonale sprawdzą się zarówno w klasycznych jak i nowoczesnych aranżacjach stołu.
Talerze szklane z serii MISKET należy myć ręcznie
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.