tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerzyk deserowy czerwony 19 cm MIMOZA
Talerzyk deserowy MIMOZA, wykonany i zdobiony ręcznie. Uformowany jest ze szkła i dekorowany niezwykłym, wytłaczanym wzorem. Talerzyk malowany jest w kolorach czerwieni i złota z metalizowanym wykończeniem. Cała dekoracja naniesiona jest od spodu, dzięki czemu naczynie ma gładką powierzchnię i łatwo je myć. Nieregularna krawędź charakterystyczna dla ręcznie wykonanych naczyń dodaje talerzykowi uroku.
Seria MIMOZA od Villa Italia to malowane naczynia szklane, które zachwycają pięknym odcieniem czerwieni i niezwykłym wzorem, doskonałe do ciastek, ciast, tortów i owoców. Będą przyciągającym uwagę elementem dekoracyjnym stołu. Sprawdzą się podczas wielu domowych uroczystości. Patery i talerzyki deserowe MIMOZA to doskonały pomysł na prezent.
Talerzyki deserowe MIMOZA należy myć ręcznie
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.