tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerzyk deserowy 19 cm KATRE
Talerzyk deserowy szklany w stylu retro, wykonany ręcznie. Zdobiony tłoczonymi wzorami i pomalowany w kolorze złotym z jaśniejszymi elementami - co stwarza efekt przetarcia. Promienisty wzór drobnych rowków sprawia, że powierzchnia naczynia mieni się. Cała dekoracja naniesiona jest od spodu. Talerzyk deserowy o średnicy 19 cm KATRE jest doskonały do ciasta, ciasteczek, zimnych przekąsek i owoców.
Seria KATRE to eleganckie naczynia szklane do podawania deserów, które sprawdzą się podczas wielu domowych uroczystości. Dzięki ręcznemu wykonaniu każdy element kolekcji jest niepowtarzalny. Szkło KATRE pasuje do ceramiki i porcelany w każdym odcieniu bieli. Talerzyki deserowe KATRE, wraz z talerzem do ciasta lub etażerką z tej serii, to doskonały pomysł na prezent.
Talerzyki deserowe KATRE należy myć ręcznie.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.