tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerzyk deserowy szklany 21 cm SOLANGE
Stylowy talerzyk szklany utrzymany w perłowo złotej kolorystyce. Dekorowany tłoczonym wzorem rozchodzącym się spiralnie od środka talerzyka oraz rozchodzącymi się promieniście drobnymi tłoczeniami. Cała dekoracja nakładana jest ręcznie, co jest dodatkowym walorem artykułu. Kolory są doskonale dobrane, pięknie ze sobą harmonizują. Talerzyk będzie ozdobą każdego stołu, zarówno podczas rodzinnych uroczystości jak i spotkań w gronie znajomych. Podane desery, ciasta, słodkie i słone przekąski zyskają odpowiednią oprawę. W komplecie z paterą lub dużym talerzem doskonale sprawdzi się w klasycznych aranżacjach stołu.
Talerze deserowe Solange można skompletować również z paterą 28 cm i talerzem do ciasta 33 cm.
Naczynia z serii Solange należy myć ręcznie.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.