tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerzyk deserowy szklany 21 cm MATHILDA
Dekoracyjny szklany talerzyk deserowy, w ciemnym odcieniu fioletu. Brzeg talerzyka ma formę szerokiej, falującej kryzy, której kształt podkreślony jest kontrastującą obwódką z matowego złota. Cała dekoracja nakładana jest ręcznie. Metaliczny blask talerzyka i jego falująca kryza w połączeniu z odpowiednim oświetleniem tworzą niezwykły efekt wizualny.
Talerzyki deserowe Mathilda w komplecie z paterą lub dużym talerzem do ciasta będą ozdobą każdego stołu, zarówno podczas rodzinnych uroczystości, jak i spotkań w gronie znajomych. Serwowane na zastawie do ciasta Mathilda desery zyskają spektakularną oprawę. Zestaw talerzyków do ciasta z paterą lub dużym talerzem z serii Mathilda to wspaniała propozycja na nietuzinkowy prezent.
Talerze Mathilda mają gładką, szklaną powierzchnię i łatwo je utrzymać w czystości, jednak należy je myć ręcznie.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.