tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerzyk deserowy 18 cm - PLUS Gold
Talerzyk deserowy z eleganckiej kolekcji PLUS Gold - wykonanej z wysokiej jakości, śnieżnobiałej porcelany ze złotymi zdobieniami. Kolekcja PLUS Gold ma prostą formę i nowoczesny charakter. Czajnik wyposażony jest w stalowy uchwyt, naczynia mają opływowe kształty i bardzo wygodne, szerokie uchwyty. Linia PLUS jest funkcjonalna, niektóre z naczyń mają podwójne zastosowanie. Talerzyk deserowy PLUS Gold ma średnicę 18 cm.
Wszystkie elementy z kolekcji PLUS Gold zostały ręcznie uformowane i ozdobione delikatnymi, złotymi liniami na obrzeżach. Kolekcja dostępna jest na sztuki, dzięki czemu jej elementy można dowolnie łączyć i kompletować według indywidualnych potrzeb.
Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.