tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerz płytki obiadowy o średnicy 27 cm - PLUS Platin
Talerz z eleganckiej kolekcji PLUS Platin - wykonanej z najwyższej jakości porcelany w śnieżnobiałym kolorze, z platynowymi zdobieniami. Kolekcja PLUS Platin ma prostą formę i nowoczesny charakter. Czajnik wyposażony jest w stalowy uchwyt, naczynia mają modne, opływowe kształty i bardzo wygodne, szerokie uchwyty. Linia PLUS jest funkcjonalna, wiele naczyń ma podwójne zastosowanie. Cukiernica może pełnić rolę miseczki np. na dip, spodek od filiżanki do herbaty pasuje również pod kubek. Wszystkie elementy kolekcji PLUS Platin zostały ręcznie uformowane i ozdobione delikatnymi, platynowymi liniami na obrzeżach. Kolekcja dostępna jest na sztuki, dzięki czemu można ją dowolnie łączyć i kompletować.
Potrzebujesz uniwersalnej zastawy o neutralnym, prostym wzornictwie? Cenisz elegancję śnieżnobiałej porcelany? Jeśli tak, to kolekcja PLUS Platin jest dla Ciebie idealna.
Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.