tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerz szklany do ciasta lub owoców 34 x 23 cm TIBA
Unikatowy talerz w kształcie liścia, olśniewający połączeniem barw, niespotykaną formą i precyzją zdobień. Może służyć jako patera na owoce, półmisek do ciasta i pełnić funkcje dekoracyjne. Bez względu na to, czy szklany liść TIBA wystąpi jako ozdobny talerz na komodzie, czy na stole, podczas przyjęcia - jego czar nie umknie niczyjej uwadze. Szklany półmisek w kształcie liścia to przedmiot o niepowtarzalnym uroku. Liść – jako modny motyw dekoracyjny podkreśli zamiłowanie do aktualnych trendów, dominujących w sztuce dekorowania i aranżowania wnętrz oraz doda mieszkaniu nieco klasycznej elegancji. Cała dekoracja nakładana jest ręcznie, co jest dodatkowym walorem artykułu.
Doskonały pomysł na upominek do kogoś wyjątkowego.
Talerze Tiba należy myć ręcznie.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.