tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerz do ciasta zielony / półmisek szklany 32 cm - LOTUS
Zielony talerz z serii Lotus, wykonany z malowanego ręcznie szkła. Półmisek olśniewa soczystą barwą, oryginalną formą i precyzją wykonania. Jest doskonały na owoce, ciasto i inne przekąski. Może być również dekoracją salonu, jadalni lub kuchni. Talerz ma 32 cm średnicy, jest solidny - wykonany z dość grubej warstwy szkła, malowany od spodu. Na wierzchu szklana powierzchnia jest idealnie gładka, dzięki czemu talerz jest wygodny do mycia.
Liść to modny motyw dekoracyjny, który podkreśli Twoje zamiłowanie do aktualnych trendów w sztuce dekorowania wnętrz. Szklany talerz w kształcie liścia lotosu to przedmiot o niepowtarzalnym uroku. Talerz lub komplet talerzy do ciasta Lotus to doskonały pomysł na prezent dla kogoś wyjątkowego.
Zalecane mycie ręczne.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.