tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerz na ciasto różowy 28 cm MISKET
Szklany talerz na ciasto zdobiony spiralnym wzorem. Formowany i malowany ręcznie, o lekko nieregularnej linii obrzeża - co dodaje mu oryginalnego wyglądu. Wzór złożony jest z różnej wielkości wgłębień, które podkreśla różowa dekoracja. Zdobienia wykonane zostały na spodzie talerza, dzięki czemu jego gładką powierzchnię łatwo utrzymywać w czystości.
Talerz MISKET będzie ozdobą każdego stołu, zarówno podczas rodzinnych uroczystości jak i spotkań w gronie znajomych. Podane na nim desery, ciasta, słodkie i słone przekąski zyskają elegancką oprawę. Doskonale sprawdzi się zarówno w klasycznych jak i nowoczesnych aranżacjach stołu.
Talerze szklane z serii MISKET należy myć ręcznie
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.