tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerz szklany zielony 32 cm CAPRICE
CAPRICE to zastawa szklana, która zachwyca prostotą formy i ciekawą kolorystyką. Intensywny, ciepły odcień zieleni tych naczyń przełamują subtelne złote refleksy. Cała dekoracja wykonana jest ręcznie, co jest dodatkowym walorem serii. Zielone naczynia Caprice są odpowiednie do deserów, ale także do zimnych przekąsek, sałatek czy kanapek.
Zielony talerz szklany o średnicy 32 cm oprócz funkcji użytkowych będzie wspaniałą ozdobą stołu. Sprawdzi się do serwowania ciasta, owoców i zimnych przekąsek. Tłoczony wzór i malowana dekoracja występują na spodzie talerza, a jego powierzchnia jest gładka. Dzięki temu talerz jest wygodny w użytkowaniu i łatwy do mycia.
Naczynia szklane z serii Caprice są idealne zarówno na spotkanie w gronie najbliższych, jak również na wystawne przyjęcie. Talerz 32 cm można skompletować z talerzykami 21 cm, paterą lub etażerką.
Szklaną zastawę Caprice należy myć ręcznie.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.