tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerz deserowy / śniadaniowy / przekąskowy 20 cm BARI Gold
Talerzyk deserowy lub śniadaniowy ze złotą obwódką, z kolekcji porcelany Bari Gold. To niezwykle elegancka linia naczyń wykonanych z cienkiej i delikatnej porcelany kostnej w mlecznym odcieniu bieli. Zachwyca prostą, ponadczasową formą i subtelnymi zdobieniami. Jej charakterystyczną cechą jest strukturalny wzór w formie drobnej kostki. Występuje on na ściankach naczyń lub na skrzydłach talerzy. Wyjątkowy charakter talerzyków deserowych Bari Gold podkreślają cienkie, ręcznie malowane złotem obwódki. Talerzyki 20 cm są doskonałe do deserów, śniadań, kolacji i przekąsek.
Talerzyki deserowe i cała zastawa zdobiona złotem Bari Gold świetnie sprawdzi się zarówno w klasycznych, jak i nowoczesnych wnętrzach, a każdemu spotkaniu przy stole nada efektowną oprawę.
Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.