tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerzyk deserowy śniadaniowy z porcelany - NOSTALGIA
Lubisz otaczać się przedmiotami pełnymi wyrafinowanej prostoty? Poszukujesz białej zastawy stołowej wpisującej się w rustykalny klimat twojego wnętrza? Talerz deserowy Nostalgia z kolekcji Villa Italia jest doskonałą propozycją, która spełni Twoje oczekiwania. Porcelanowy talerz deserowy NOSTALGIA zachwyca swoim designem nawiązującym do naczyń emaliowanych w stylu retro. Czysty kolor bieli tej porcelany podkreśla czarna linia malowana na obrzeżu. Niecodzienny, stożkowy kształt naczyń, pozwoli tworzyć ciekawe aranżacje na Twoim stole.
Talerz deserowy / śniadaniowy 21 cm to część bogatej kolekcji NOSTALGIA, która świetnie sprawdzi się w codziennym użytkowaniu. Wszystkie elementy można dowolnie łączyć i kompletować w zależności od potrzeb.
Naczynia z kolekcji NOSTALGIA są odpowiednie do zmywarek i kuchenek mikrofalowych.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.