tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Koszyk dekoracyjny cynowany - PRATO
Niezwykły, ażurowy koszyk pochodzi z kolekcji stylizowanych artykułów stołowych i dekoracyjnych Prato. Wytworzone ręcznie naczynia z kolekcji Prato zachwycają swą formą i charakterem. Kolekcja przypomina przedmioty pochodzące z XIX wieku. Elementy metalowe są pokryte cyną i delikatnie patynowane co sprawia, że naczynia mają wygląd antyków. Kolekcja Prato dedykowana jest osobom ceniącym urok oryginalnych, ręcznie wykonanych przedmiotów, gdzie każdy detal jest niepowtarzalny. Metalowy koszyk Prato może służyć na przykład do podania pieczywa na stół lub jako tacka. Cynowany koszyk i pozostałe elementy kolekcji Prato polecamy na prezent dla miłośników stylu klasycznego i retro.
Wymiary koszyka to 25 cm długości i 11 cm szerokości. Całkowita długość wraz z uchwytami to 30 cm.
Naczynia Prato należy myć ręcznie, nie używając ostrych i szorstkich zmywaków, które mogłyby porysować cynowaną powierzchnię. Zaraz po umyciu należy je wytrzeć do sucha.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.