tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw sztućców do sałaty w kolorze złotym, wykończonych wysokim połyskiem. Sztućce SLIM GOLD wykonane są z najwyższej jakości stali nierdzewnej chromoniklowej 18/10. Dodatkowo pokryte są bezpieczną dla zdrowia powłoką PVD, dzięki czemu są szczególnie odporne na działanie wody i czynników atmosferycznych, a ich kolor jest bardzo trwały.
Kolekcja sztućców SLIM ma klasyczną, ponadczasową formę ze starannie wyprofilowanymi, lekko zaokrąglonymi trzonkami. Brak zdobień sprawia, że sztućce będą pasowały zarówno do gładkiej, jak i wzorzystej zastawy. Zestaw sztućców do sałaty SLIM GOLD polecamy szczególnie na specjalne okazje. Dodadzą blasku każdej aranżacji stołu. Sprawdzą się również do codziennych posiłków. Komplet sztućców do sałaty SLIM GOLD to także doskonały pomysł na prezent.
Sztućce SLIM GOLD można bezpiecznie myć w zmywarce, jednak zalecamy mycie w temperaturach poniżej 60 °C i stosowanie łagodnych środków myjących (żele do zmywarek).
Skład zestawu:
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.