tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Szklanka ze szkła kryształowego z platynową linią na obrzeżu - DESIRE Platino
Elegancka szklanka ze szkła kryształowego, o pięknym połysku i niezwykłej przejrzystości. Zdobiona na obrzeżu ręcznie malowaną platynową linią. Szklanka DESIRE Platino charakteryzuje się eleganckim, ponadczasowym wyglądem i prostym designem. Wysokiej jakości szklanki znajdą szereg zastosowań w każdym domu. Świetnie sprawdzą się do serwowania wody, soków, czy innych zimnych napojów podczas przyjęć i spotkań ze znajomymi. Komplet szklanek kryształowych to świetny i praktyczny pomysł na prezent np. na nowe mieszkanie. Rekomendujemy zakup szklanek DESIRE w kompletach po 6 sztuk, zapakowanych w eleganckie, granatowe pudełko (przy niestandardowej ilości pojedyncze sztuki wysyłamy w folii bąbelkowej, bez pudełka).
Szklanki kryształowe z platynową obwódką DESIRE Platino zalecamy myć ręcznie.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.