tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Fioletowa szklanka 250 ml - FIORINO
Szklanka 250 ml z kolekcji Fiorino, formowana ręcznie ze szkła barwionego w masie. Jej przepiękny fioletowy odcień i wzór doskonale uzupełni białe zastawy stołowe. Kolorowe szklanki Fiorino sprawdzą się doskonale do zimnych napojów, jak: woda, kompoty, soki, napoje gazowane, mleczne. Dostępne są w bogatej gamie kolorystycznej. Możesz je dowolnie łączyć i stworzyć ulubioną paletę barw na swoim stole.
Szklanki do napojów Fiorino można bezpiecznie myć w zmywarkach. Nie zaleca się używania do gorących napojów.
Kolorowe szklanki Villa Italia pakowane są w oryginalne opakowania po 6 szt. Przy niestandardowych ilościach pakowane są w folię bąbelkową.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.