NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA w 24H NATYCHMIASTOWA
WYSYŁKA w 24H

GWARANCJA BEZPIECZNEGO PAKOWANIA GWARANCJA
BEZPIECZNEGO
PAKOWANIA

DARMOWA DOSTAWA OD 180 zł DARMOWA DOSTAWA
OD 180 zł

tel: 880 954 260 tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30

Serwis obiadowy porcelanowy na 12 osób z wazą DIANA

  • DS100
  • Producent: Villa Italia
  • Dostępność: Jest Jest
  • Pozostało 120 kpl.
  • Czas realizacji: 24h
  • 2 980,00 zł
  • kpl.
  • Ergo International Sp. z o.o. Opinie z ekomi-pl.com
  • Darmowa wysyłka od 180 zł
  • Masz 14 dni na ewentualny zwrot
  • Zamów przez telefon 880 954 260.
Szczegóły
  • materiał: porcelana
  • kolor: biały
  • zdobiony złotem
  • dla 12 osób
  • ilość elementów 41
  • z wazą
Opis

Serwis obiadowy dla 12 osób DIANA

Serwis obiadowy ze złoto-białym wzorem z kolekcji Diana. To porcelana kostna o klasycznym fasonie i ciepłym odcieniu bieli. Zastawa Diana zachwyca delikatnymi zdobieniami w formie złotych i białych kropek. Wzór podkreślają złote linie. Złotem dekorowane są także stylizowane uchwyty i stopki naczyń. Wszystkie te zdobienia dodają serwisowi niepowtarzalnego uroku i luksusowego charakteru.

Serwis obiadowy Diana sprawi, że stół będzie prezentował się wyjątkowo podczas świąt i rodzinnych uroczystości, tworząc magiczny nastrój. Zestaw obiadowy Diana idealnie uzupełnią złote sztućce Villa Italia.

Serwis porcelanowy na 12 osób Diana będzie doskonałym prezentem z okazji ślubu lub jubileuszu.

 

Skład zestawu obiadowego na 12 osób:

  • 12 talerzy płytkich (średnica 27 cm)
  • 12 talerzy głębokich (średnica 23 cm, poj. 350 ml)
  • 12 talerzy deserowych / śniadaniowych (średnica 20,5 cm)
  • 2 półmiski owalne (długość 36 cm)
  • 2 salaterki (średnica 23 cm, poj. 1,5 l)
  • waza (2,5 l)


Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).

Bezpieczne pakowanie i transport!

Przy zamawianiu produktów villa Italia masz pewność, że dotrą do Ciebie w nienaruszonym stanie. Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy każdy produkt dostarczony nam z fabryki, by mieć pewność, że wysyłamy klientowi przedmioty bez najmniejszych wad.
Dobrze zabezpieczone opakowanie

Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.

Spokojny transport

Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.

Reklamacje

Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.