tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw talerzy porcelanowych na 6 osób - PROWANSJA
PROWANSJA to nowoczesna zastawa stołowa w kwiaty. Wykonana z porcelany typu "new bone china" i ozdobiona łąkowym wzorem. Kwadratowe talerze obiadowe i deserowe mają nieregularne krawędzie. Wszystkie elementy kolekcji mają delikatnie nierówną powierzchnię, co nadaje im naturalny wygląd ręcznie formowanych naczyń. Uniwersalna miseczka ma pojemność 500 ml i może służyć zarówno na zupę, na porcję sałatki lub jako miseczka śniadaniowa - do mleka z płatkami. Komplet talerzy PROWANSJA polecamy do codziennych posiłków i spotkań rodzinnych. Pełen uroku wzór "łączki" wprowadzi miły nastrój podczas domowych obiadów. Naczynia z kolekcji PROWANSJA są odpowiednie do zmywarki i kuchenki mikrofalowej.
Skład zestawu obiadowego i do herbaty / kawy:
Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.