tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Serwis obiadowo-kawowy DIUNE
Zestaw obiadowo-kawowy z kolekcji ceramiki Diune, która przypadnie do gustu miłośnikom wyrobów rzemieślniczych. Talerze mają delikatnie nierówne powierzchnie i krawędzie, co nadaje im naturalny i oryginalny wygląd. Naczynia w ciepłym, kremowym odcieniu wykończone są reaktywnym szkliwem. Zdobią je nieregularne, ciemniejsze obwódki oraz drobne, beżowe i białe kropki.
Ceramika Diune wykończona jest gładkim, błyszczącym szkliwem. Na ciemniejszych obrzeżach pozostawiono nieszkliwione, matowe, okrągłe punkty, uzyskując niezwykły efekt. Dzięki wysokiej temperaturze wypału naczynia są trwałe i odporne na uszkodzenia.
Zastawa Diune wspaniale prezentuje się w towarzystwie naturalnych materiałów. Będzie interesującą propozycją dla osób poszukujących nowoczesnego wzornictwa inspirowanego naturą. Te wysokiej jakości naczynia sprawdzą się podczas codziennych posiłków. Będą stylową oprawą spotkań przy stole w gronie rodziny i przyjaciół.
Naczynia z kolekcji Diune można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Skład serwisu obiadowego i do kawy / herbaty:
- 6 talerzy płytkich 26,5 cm
- 6 talerzy głębokich 19,5 cm, poj. ok. 650 ml
- 6 talerzy deserowych / śniadaniowych 20,5 cm
- 6 filiżanek 250 ml (pojemność mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia)
- 6 spodków o średnicy ok. 14,5 cm
Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.