NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA w 24H NATYCHMIASTOWA
WYSYŁKA w 24H

GWARANCJA BEZPIECZNEGO PAKOWANIA GWARANCJA
BEZPIECZNEGO
PAKOWANIA

DARMOWA DOSTAWA OD 180 zł DARMOWA DOSTAWA
OD 180 zł

tel: 880 954 260 tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30

Serwis obiadowo kawowy na 6 osób BORNEO yellow-grey-orange

Szczegóły
  • materiał: porcelana
  • kolory: żółty, szary, pomarańczowy, niebieski
  • dla 6 osób
  • ilość elementów: 30
  • do zmywarki
  • do kuchenki mikrofalowej
Opis

Zestaw obiadowo-kawowy dla 6 osób - BORNEO yellow-grey-orange

Serwis obiadowy i do herbaty / kawy z linii porcelany Borneo. Komplet zawiera podstawowe elementy: talerze płytkie, śniadaniowe / deserowe o średnicy 20 cm, miseczki o pojemności 0,5 litra i filiżanki. Elementy zestawu są w różnych kolorach: pomarańczowo-szarym, żółto-szarym i niebiesko-żółtym.

Kolekcja porcelany Borneo z pewnością przypadnie do gustu miłośnikom wyrobów ceramicznych oraz energetycznych, żywych kolorów. Grubsza faktura decyduje o większym ciężarze naczyń, co odróżnia je od innych, subtelnych i delikatnych naczyń porcelanowych. Zastawę można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej. W skład kolekcji wchodzą: talerze, miseczki oraz naczynia do kawy i herbaty o trzech różnych pojemnościach. Dzięki tym zaletom kolekcja Borneo jest doskonałą propozycją do codziennego użytkowania.

Kolorowy serwis porcelanowy Borneo będzie z pewnością interesującą propozycją dla osób poszukujących nietuzinkowych rozwiązań w aranżacji stołu. Podkreśli ich indywidualny styl. Może być elementem wyposażenia kuchni i pełnić funkcje dekoracyjne. Wszystkie elementy kolekcji są dwukolorowe i występują w różnych wersjach kolorystycznych. Oprócz gotowych zestawów są również dostępne na sztuki, dzięki czemu można je dowolne łączyć i kompletować według indywidualnych upodobań. Kolorowe naczynia o prostych kształtach doskonale wpiszą się w nowoczesny charakter wnętrz.


Szczegółowy skład serwisu obiadowego i do herbaty dla 6 osób Borneo:

  • 6 talerzy płytkich 25 cm żółto-szarych
  • 6 miseczek 13 cm; poj. ok. 550 ml  żółto-szarych (pojemność mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia)
  • 6 talerzyków deserowych / śniadaniowych 20 cm szaro-pomarańczowych
  • 6 filiżanek 220 ml pomarańczowo-szarych ze spodkami żółto-niebieskimi (pojemność mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia)

Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.

Bezpieczne pakowanie i transport!

Przy zamawianiu produktów villa Italia masz pewność, że dotrą do Ciebie w nienaruszonym stanie. Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy każdy produkt dostarczony nam z fabryki, by mieć pewność, że wysyłamy klientowi przedmioty bez najmniejszych wad.
Dobrze zabezpieczone opakowanie

Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.

Spokojny transport

Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.

Reklamacje

Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.