NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA w 24H NATYCHMIASTOWA
WYSYŁKA w 24H

GWARANCJA BEZPIECZNEGO PAKOWANIA GWARANCJA
BEZPIECZNEGO
PAKOWANIA

DARMOWA DOSTAWA OD 180 zł DARMOWA DOSTAWA
OD 180 zł

RODZINNA MARKA ROKU 2024 RODZINNA MARKA
ROKU 2024

tel: 880 954 260 tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30

Serwis kawowy porcelanowy na 12 osób SANDRINE

  • XX2187
  • Obserwuj produkt:
  • Marka: Villa Italia
  • Dostępność: Jest Jest
  • Pozostało 4 kpl.
  • Czas realizacji: 24h
  • 1 680,00 zł
  • kpl.
  • Darmowa wysyłka od 180 zł
  • Masz 14 dni na ewentualny zwrot
  • Zamów przez telefon 880 954 260.
Szczegóły
  • materiał: porcelana typu NBC
  • kolor: biały
  • ręcznie malowany złotem
  • na 12 osób
  • ilość elementów: 39
  • zalecane mycie ręczne
Opis

Serwis do herbaty porcelanowy na 12 osób SANDRINE

Przedstawiamy serwis do herbaty lub kawy SANDRINE. Ta pełna uroku linia marki Villa Italia zachwyca opływowymi, wyprofilowanymi kształtami, które decydują o jej klasycznym charakterze. Elegancji dodają naczyniom ręcznie wykonane, złote zdobienia.

SANDRINE to porcelana typu NBC o ciepłym odcieniu bieli, pokryta niezwykle gładkim, błyszczącym szkliwem. Naczynia z tej linii zostały starannie zaprojektowane. Pękaty dół, stabilna podstawa, wyprofilowane obrzeża i duże uchwyty zapewniają komfort użytkowania. Na uwagę zasługuje pojemny dzbanek do herbaty z wygodną przykrywką. Połączenie wygodnego kształtu i eleganckiego wykończenia sprawia, że zastawa porcelanowa SANDRINE wręcz zaprasza do celebrowania wyjątkowych chwil przy kawie lub herbacie. 

Serwis kawowy i dodatkowe elementy kolekcji SANDRINE, jak talerze i kubki, będą elegancką oprawą domowych uroczystości i spotkań z przyjaciółmi. Będą także zachwycającym upominkiem. 

Skład serwisu do kawy / herbaty:

- 12 filiżanek do kawy / herbaty (poj. 200 ml - mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia)
- 12 spodków 14,5 cm
- 12 talerzyków deserowych 18,5 cm (mierzone w najszerszym miejscu)
- dzbanek do herbaty 1,2 l (wys. 19 cm, średnica ok. 14,5 cm)
- cukiernica 13,5 cm (poj. 400 ml)
- mlecznik 7,5 cm (poj. 250 ml)

  • zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w powyższym zestawieniu, inne elementy widoczne w galerii zdjęć są jedynie elementem aranżacji.
  • ze względu na ręcznie dekorowane elementy, na naczyniach mogą występować drobne niedoskonałości.
  • zalecamy mycie ręczne

Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie

Bezpieczne pakowanie i transport

Zamawiając produkty Villa Italia możesz mieć pewność, że dołożymy wszelkich starań, aby dotarły do Ciebie w nienaruszonym stanie. Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy każdy produkt, by upewnić się, że otrzymasz przedmioty wysokiej jakości.
Dobrze zabezpieczone produkty

W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.

Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.

Reklamacje

Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.

Prosimy o zgłoszenie reklamacji  w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.