tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Serwis do herbaty lub kawy dla 12 osób DIANA
Serwis kawowy ze złoto-białym wzorem, z kolekcji Diana. To porcelana kostna o klasycznym fasonie i ciepłym odcieniu bieli. Zastawa Diana zachwyca delikatnym wzorem w formie złotych i białych kropek, który podkreślają złote linie. Złotem dekorowane są także stylizowane uchwyty i stopki naczyń. Wszystkie te zdobienia dodają serwisowi niepowtarzalnego uroku i luksusowego charakteru. Na uwagę w zestawie kawowym zasługują cukiernica i dzbanuszek do mleka o pojemnościach aż 450 ml.
Serwis do kawy lub herbaty Diana sprawi, że stół podczas rodzinnych uroczystości będzie prezentował się naprawdę wyjątkowo. Zestaw idealnie uzupełnią złote sztućce Villa Italia.
Serwis porcelanowy na 12 osób Diana będzie doskonałym prezentem z okazji ślubu lub jubileuszu.
Skład zestawu kawowego na 12 osób:
Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.
Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.