NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA w 24H NATYCHMIASTOWA
WYSYŁKA w 24H

GWARANCJA BEZPIECZNEGO PAKOWANIA GWARANCJA
BEZPIECZNEGO
PAKOWANIA

DARMOWA DOSTAWA OD 180 zł DARMOWA DOSTAWA
OD 180 zł

tel: 880 954 260 tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30

Serwis kawowy na 6 osób LIGURIA

  • GL0202
  • Producent: Villa Italia
  • Dostępność: Jest Jest
  • Pozostało 7 kpl.
  • Czas realizacji: 24h
  • 1 255,00 zł 941,25 zł
  • kpl.
  • Ergo International Sp. z o.o. Opinie z ekomi-pl.com
  • Darmowa wysyłka od 180 zł
  • Masz 14 dni na ewentualny zwrot
  • Zamów przez telefon 880 954 260.
Szczegóły
  • materiał: szlachetna ceramika
  • kolor: biały
  • dla 6 osób
  • złota dekoracja
  • ilość elementów: 21
    • 6 filiżanek (240 ml) ze spodkiem
    • 6 talerzyków deserowych / śniadaniowych (średnica 21 cm)
    • dzbanek do herbaty (poj. 1 litr)
    • cukiernica (wys. 8, średnica 9 cm)
    • mlecznik (poj. 250 ml)
Opis

Serwis do kawy lub herbaty ze złotą dekoracją, dla 6 osób - LIGURIA

Serwis kawowy LIGURIA oczarowuje prostotą i estetyczną formą. Zaokrąglone kształty naczyń nadają kolekcji LIGURIA nowoczesnego charakteru. Subtelny, złoty wzór o geometrycznej formie, dodaje im lekkości i wykwintnego sznytu. Serwis do herbaty lub kawy wykonany został ze szlachetnej ceramiki (półporcelany) w odcieniu śmietankowej bieli. Komplet LIGURIA uświetni spotkania przy kawie lub herbacie, pomagając stworzyć wyjątkowy nastrój. Zestaw do kawy LIGURIA to również doskonała propozycja na prezent - na przykład z okazji ślubu lub jubileuszu.


Serwis do herbaty / kawy dla 6 osób zawiera:

  • 6 filiżanek (240 ml) ze spodkiem
  • 6 talerzyków deserowych / śniadaniowych (średnica 21 cm)
  • dzbanek do herbaty (poj. 1 litr)
  • cukiernica (wys. 8, średnica 9 cm)
  • mlecznik (poj. 250 ml)

Ceramika dekorowana Liguria jest odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).

Bezpieczne pakowanie i transport!

Przy zamawianiu produktów villa Italia masz pewność, że dotrą do Ciebie w nienaruszonym stanie. Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy każdy produkt dostarczony nam z fabryki, by mieć pewność, że wysyłamy klientowi przedmioty bez najmniejszych wad.
Dobrze zabezpieczone opakowanie

Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.

Spokojny transport

Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.

Reklamacje

Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.