NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA w 24H NATYCHMIASTOWA
WYSYŁKA w 24H

GWARANCJA BEZPIECZNEGO PAKOWANIA GWARANCJA
BEZPIECZNEGO
PAKOWANIA

DARMOWA DOSTAWA OD 180 zł DARMOWA DOSTAWA
OD 180 zł

tel: 880 954 260 tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30

Serwis do kawy herbaty porcelanowy na 6 osób LEDA IVORY

  • AZ099
  • Producent: Villa Italia
  • Dostępność: Jest Jest
  • Pozostało 3 kpl.
  • Czas realizacji: 24h
  • Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 1 176,00 zł
  • 1 568,00 zł 1 176,00 zł
  • kpl.
  • Ergo International Sp. z o.o. Opinie z ekomi-pl.com
  • Darmowa wysyłka od 180 zł
  • Masz 14 dni na ewentualny zwrot
  • Zamów przez telefon 880 954 260.

Wybierz opakowanie prezentowe

Pakowanie na prezent M
Pakowanie na prezent M
+ 15,00 zł
Szczegóły
  • materiał: porcelana
  • kolor: bardzo jasny kremowy
  • dekoracja ażurowa wycinana ręcznie
  • złota linia malowana ręcznie
  • dla 6 osób
  • ilość elementów: 21
  • zalecane mycie ręczne
Opis

Porcelanowy serwis kawowy dekorowany, dla 6 osób - LEDA Ivory

Serwis do herbaty lub kawy z kolekcji porcelany LEDA Ivory, w śmietankowym odcieniu bieli i klasycznym fasonie. Niezwykle elegancki serwis do herbaty LEDA Ivory wyróżnia się smukłym kształtem naczyń, podkreślonym delikatnym tłoczeniem oraz misterną ażurową koronką wykonaną ręcznie. Porcelana dekorowana jest radosnymi ogrodowymi motywami (kwiatki, motyle, ważki, owady). Każdy element zastawy ma inny wzór dekoracji, dzięki czemu jest wyjątkowy. Lekkości i uroku dodaje kolekcji ręcznie malowana złota linia na obrzeżach oraz stopki filiżanek i kubków. W skład zestawu wchodzi m. in. porcelanowa taca, doskonała jako talerz do ciasta. Ażurowe przykrywki dzbanka i cukiernicy posiadają dodatkową warstwę porcelany.

Leda Ivory to rozpoznawalny fason Villa Italia w nowej odsłonie kolorystycznej. Dawny, zdecydowany kremowy odcień został zastąpiony nowym, jaśniejszym odcieniem śmietankowej bieli.  

Serwis do herbaty lub kawy Leda Ivory będzie wyjątkową oprawą i miłym akcentem każdego spotkania przy rodzinnym stole. 

Skład serwisu do kawy lub herbaty dla 6 osób:

  • 6 filiżanek do kawy / herbaty 180 ml (pojemność mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia)
  • 6 spodków
  • 6 talerzyków deserowych 19 cm
  • 1 cukiernica
  • 1 mlecznik
  • 1 talerz prostokątny do ciasta 30 x 15 cm

UWAGA! Zestaw zawiera naczynia skompletowane losowo. Wybór naczyń z konkretnym motywem nie jest możliwy.

Bezpieczne pakowanie i transport

Zamawiając produkty Villa Italia możesz mieć pewność, że dołożymy wszelkich starań, aby dotarły do Ciebie w nienaruszonym stanie. Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy każdy produkt, by upewnić się, że otrzymasz przedmioty wysokiej jakości.
Dobrze zabezpieczone produkty

W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.

Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.

Reklamacje

Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.

Prosimy o zgłoszenie reklamacji  w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.