tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Porcelanowy serwis kawowy dekorowany, dla 6 osób - LEDA Ivory
Serwis do herbaty lub kawy z kolekcji porcelany LEDA Ivory, w śmietankowym odcieniu bieli i klasycznym fasonie. Niezwykle elegancki serwis do herbaty LEDA Ivory wyróżnia się smukłym kształtem naczyń, podkreślonym delikatnym tłoczeniem oraz misterną ażurową koronką wykonaną ręcznie. Porcelana dekorowana jest radosnymi ogrodowymi motywami (kwiatki, motyle, ważki, owady). Każdy element zastawy ma inny wzór dekoracji, dzięki czemu jest wyjątkowy. Lekkości i uroku dodaje kolekcji ręcznie malowana złota linia na obrzeżach oraz stopki filiżanek i kubków. W skład zestawu wchodzi m. in. porcelanowa taca, doskonała jako talerz do ciasta. Ażurowe przykrywki dzbanka i cukiernicy posiadają dodatkową warstwę porcelany.
Leda Ivory to rozpoznawalny fason Villa Italia w nowej odsłonie kolorystycznej. Dawny, zdecydowany kremowy odcień został zastąpiony nowym, jaśniejszym odcieniem śmietankowej bieli.
Serwis do herbaty lub kawy Leda Ivory będzie wyjątkową oprawą i miłym akcentem każdego spotkania przy rodzinnym stole.
Skład serwisu do kawy lub herbaty dla 6 osób:
UWAGA! Zestaw zawiera naczynia skompletowane losowo. Wybór naczyń z konkretnym motywem nie jest możliwy.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.