tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Porcelanowy serwis do kawy lub herbaty GAJA dla 6 osób
Serwis kawowy z kolekcji GAJA - porcelany w mlecznym odcieniu bieli, dekorowanej złotem. Naczynia z tej linii mają proste, cylindryczne formy. Zdobi je geometryczny, złoty wzór, a ponadto uchwyty filiżanek zostały w całości pomalowane złotem. Na szczególną uwagę zasługuje dzbanek z bambusowym uchwytem i podgrzewaczem. Wszystko to nadaje serwisowi do herbaty Gaja niepowtarzalnego i eleganckiego charakteru.
Talerzyki deserowe kwadratowe o wymiarach 20 x 20 cm sprawdzą się zarówno do ciasta, jak i słonych przekąsek. Praktyczny dzbanek z podgrzewaczem długo utrzymuje ciepło naparu. Podgrzewacz na świeczkę tealight wykonany jest z porcelany i posiada korkowe zabezpieczenie. Dzięki temu odstawienie dzbanka na podgrzewacz jest ciche i bezpieczne. Naczynia GAJA (oprócz dzbanka) można myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Serwis porcelanowy GAJA jest doskonały na wykwintne okazje i spotkania przy herbacie. Jego oryginalny design i funkcjonalność zadowoli nawet najbardziej wymagających.
Skład serwisu do kawy lub herbaty dla 6 osób:
Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.