NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA w 24H NATYCHMIASTOWA
WYSYŁKA w 24H

GWARANCJA BEZPIECZNEGO PAKOWANIA GWARANCJA
BEZPIECZNEGO
PAKOWANIA

DARMOWA DOSTAWA OD 180 zł DARMOWA DOSTAWA
OD 180 zł

RODZINNA MARKA ROKU 2024 RODZINNA MARKA
ROKU 2024

tel: 880 954 260 tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30

Serwis do herbaty na 6 osób porcelanowy Zestaw prezentowy SUNSET

  • HZ100
  • Obserwuj produkt:
  • Marka: Villa Italia
  • Dostępność: Jest Jest
  • Pozostało 141 kpl.
  • Czas realizacji: 24h
  • 1 799,00 zł
  • kpl.
  • Ergo International Sp. z o.o. Opinie z ekomi-pl.com
  • Darmowa wysyłka od 180 zł
  • Masz 14 dni na ewentualny zwrot
  • Zamów przez telefon 880 954 260.
Szczegóły
  • materiał: porcelana typu NBC
  • kolor: biały
  • na 6 osób
  • ilość elementów: 21
  • dekorowany złotem
  • w pudełku ozdobnym
  • wymiary pudełka: 52 cm x 18,5 cm x 41,5 cm
  • do zmywarki
Opis

Zestaw do herbaty na prezent w pudełku ozdobnym SUNSET

Elegancki serwis do herbaty na 6 osób SUNSET z Tea & Coffee Collection od Villa Italia. Naczynia dostępne w tej kolekcji cechuje klasyczne, ponadczasowe wzornictwo. Wykonane są z porcelany typu NBC w ciepłym odcieniu bieli. Kolekcja obejmuje serwisy do herbaty na 6 osób, filiżanki i kubki w kolorowych opakowaniach ozdobnych, co sprawia, że są idealne na prezent.

Wszystkie elementy serwisu do herbaty SUNSET zdobi wzór drobnych, złotych kropek. Naczynia mają matowe wykończenie, co dodaje im subtelności. Detale takie, jak obrzeża i uchwyty przykrywek dzbanka i cukiernicy malowane są ręcznie złotem. 

Serwis do herbaty SUNSET zapakowany jest w duże, solidne pudełko prezentowe z przykrywką, zabezpieczone wewnątrz gąbką - co ma szczególne znaczenie podczas transportu.

Serwis porcelanowy SUNSET będzie zachwycającą oprawą domowych uroczystości i wyjątkowych spotkań przy herbacie.

Skład serwisu do herbaty:

- 6 filiżanek do herbaty (poj. 230 ml - mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia)
- 6 spodków 15,5 cm
- 6 talerzyków deserowych 19 cm
- dzbanek 1,1 l (wys. 14,5 cm, średnica 14,5 cm)
- cukiernica 11 cm (poj. 250 ml)
- mlecznik 7,5 cm (poj. 230 ml)

  • zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu,
  • drobne niedoskonałości są gwarancją ręcznego wykonania,
  • możliwość okazjonalnego mycia w zmywarce przy zastosowaniu się do zaleceń wyszczególnionych w instrukcji

Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie

Bezpieczne pakowanie i transport

Zamawiając produkty Villa Italia możesz mieć pewność, że dołożymy wszelkich starań, aby dotarły do Ciebie w nienaruszonym stanie. Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy każdy produkt, by upewnić się, że otrzymasz przedmioty wysokiej jakości.
Dobrze zabezpieczone produkty

W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.

Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.

Reklamacje

Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.

Prosimy o zgłoszenie reklamacji  w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.