tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw do kawy i herbaty porcelanowy dla 6 osób
Aurelia to urocza kolekcja zastawy porcelanowej w mlecznym odcieniu bieli. Lekkość formy podkreślona jest delikatnym ozdobnym reliefem. Na uwagę zasługują wygodne uszka w kubkach i filiżankach i delikatnie falowane brzegi talerzy.
Elegancki serwis do herbaty, kawy i deserów Aurelia zawiera filiżanki ze spodkami i talerzyki deserowe o średnicy 19 cm. Zastawa ta wspaniale wpisze się w rustykalny lub klasyczny charakter wnętrza. Dekoracyjne naczynia będą również idealnym sposobem na piękną oprawę uroczystości rodzinnych organizowanych w ogrodzie, czy na werandzie. Serwis kawowy oraz pozostałe elementy kolekcji Aurelia jest świetną propozycją na prezent.
Naczynia są bardzo praktyczne w użytkowaniu - odpowiednie do zmywarek i kuchenek mikrofalowych.
Skład serwisu do herbaty dla 6 osób:
Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.