tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Misa na owoce 40 cm AMAZON
Ręcznie dekorowana misa szklana z wytłaczanym wzorem roślin tropikalnych. Sprawdzi się jako efektowny element wystroju salonu czy jadalni, a jednocześnie spełni funkcje użytkowe. Jej kolory w odcieniach zieleni i połyskującego brązu są doskonale dobrane i pięknie ze sobą harmonizują. Duża salaterka AMAZON jest doskonała na owoce. Świetnie na niej będą prezentowały się zwłaszcza owoce tropikalne, jak np.: banany, kiwi, cytryny czy ananasy. Misa dekoracyjna AMAZON to wspaniały, oryginalny pomysł na prezent dla kogoś wyjątkowego.
Zielona salaterka i inne elementy zastawy szklanej z serii AMAZON, zdobionej motywem roślin tropikalnych, ożywią Twoje wnętrza, dodadzą im świeżości i wprowadzą wakacyjny klimat.
Szkło stołowe AMAZON ze względu na ręcznie wykonane zdobienia należy myć ręcznie. Dekoracja naniesiona jest od spodu, dzięki czemu powierzchnie mające styczność z żywnością łatwo jest utrzymać w czystości.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.